tiistai 13. elokuuta 2013

Voittajahousut



Viininpunaisten housujen innoittamana innostuin keväällä kirkkaanpunaisista housuista, viimeistään nähtyäni tämän postauksen. Haaveilin juurikin Dr. Denimien supermukavista punaisista yksilöistä, vaan ainakin Stockmannin ja Carlingsin valikoima tuotti pettymyksen. Tarjoilla oli vain kummallisia ruosteenpunaisia housuja. Meinasin jo tilata pöksyt Nellyltä, mutta kommenttien perusteella sieltäkin olivat ihmiset saaneet väärän värisiä.

Eipä auttanut taas kuin turvautua H&M:n valikoimaan. Tylsää, miten isolta osalta mun vaatekaappi koostuu H&M:n valikoimista, vaan sieltä mä näköjään aina löydän sen mitä etsin, ja yleensä kaikki on kuin tehtyjä mun päälle. Kai mä sitten olen niin pohjoismaalaisen mallinen...

Paita: H&M (tuunattu) / Housut: H&M / Ballerinat: H&M





Tässä ne siis on, the voittajahousut. Katselin nimittäin juuri Prisma-dokumentin, jonka mukaan punainen on voittajan väri. Tätä oli testattu taekwondo-otteluissa, joissa tuomarit valitsivat voittajaksi huomattavasti enemmän punaiseen pukeutuneita ottelijoita. Vaikka ottelijoiden värit vaihdettiin digitaalisesti, niin punaiset voittivat silti enemmän. Tämä riittänee perusteluksi ostaa nämä housut. ;) Ensi syksynä aion olla voittaja näiden ansiosta. Noh, voittaja ainakin jollain saralla. (Lasketaanko herkkujen syönti?)

- Hansu

2 kommenttia:

  1. Upeet pantsit! Ei sille mitään voi, H&M vaan on voittamaton. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo, hävettää vaan välillä olla kävelevä H&M-katalogi :D

      Poista

Kommentit piristävät päivää aina! <3